Gå til innhold

MS Flight


Terje Tjæreberget

Anbefalte innlegg

Hmm det gjenstår da å se om nordnorge ennå er tundra, og at kystlinjene er like elendige. Og jeg er nesten brennsikker på at MS ikke klarer å forbigå NQM og NSX II. Det hjelper ikke med all verdens Hawaii bilder når Norge alltid havner i dassen. Ikke for å være negativ, men uttalelsen er basert på erfaring siden FS1, og med andre simulatorer. Så jeg avventer bedre grafikk (texturer) ja, men ellers et slag i fleisen as usual. Elendige kystlinjer, elendige veier og jernbaner, elendig stort sett alt sammen. Da FSX kom, var det første jeg gjorde, å flytte ut av Norge for et par år, da jeg ikke orket synet av det. Senere laget jeg AoN, som jeg ikke kommer til å lage på nytt. Akkurat dette blir jo spennende å se da, om ting enkelt kan overføres fra FSX til Flight.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ja, blir spennende å se hvordan de løser dette med addon's , og om det i det hele tatt blir tatt hensyn til alle de som har gjort Fsx så MYE BEDRE bla. Deg.

 

Er jo spekulert litt i att det blir ett "lukket" konsept, hvor man er avhengige av å kjøpe kun ifra MS utviklede tilleggs pakker.

 

Noe er helt håpløst, fordi vår region er vel noe av det siste de vil ta tak i.

 

Ett åpent GRATIS SDK, med ett enkelt "porterings-system" ifra Fsx til Flight. Man kan jo drømme :) MEN rarere ting har jo skjedd her iverden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo spekulert litt i att det blir ett "lukket" konsept, hvor man er avhengige av å kjøpe kun ifra MS utviklede tilleggs pakker.

Haha ser for meg at AoN blir en "tilleggspakke" jeg får betalt for :grin:

 

"nå kan det ikke bli værre" sa pessimisten, "å jo da, det kan det" sa optimisten

Later til jeg er begge deler i FS sammenheng :whistle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...