Tommy lind Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Lufforsvarets julestjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Brusveen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gleder meg Håper de passerer Lillehammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Morsomt!!! skal vist være noen reaksjoner på at dinna fredfulle tradisjonen blir markert med jagerfly :crazy: Personlig synnest jeg det er kjempe fint å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Var litt seint ute for å få det med meg på Kjeller. Lå noen minutter bak skjema fra Yttre Enfold så jeg stoppa under veis for å se om jeg fikk ett glimt på avstand, men desverre. skit au, ny sjangse neste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10016652 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Fikk et tips og gikk ut (Lillehammer). Men det var litt skyer, og de var alt for høyt, - HVIS DET VAR DEM JEG HØRTE? Skal skattepenger brukes på dette, krever jeg en low pass over Lillehammer. Så det så!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Håper ingen ruller mitt hode av denne grunn, men jeg kom hjem fra Wilhelmshaven i går. I nærheten der finnes en MIL flyplass som heter Jever (jeg er delvis oppvokst i området). Tro det eller ei, der kom en F-4 Phantom seilende over oss. Ingen våpen, clean, hylte stillferdig forbi, i en slakk roll. For et syn, trodde ikke jeg skulle se det igjen, men der var den. Phantom! Nei nå skal jeg bestille en Tysk en og, i skala 1:72. Har allerede den fra USS Saratoga :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.