Mats Ruste Holen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei! Her kommer noen flere bilder av F16 fra Aerosoft i formasjon i Bodø. :grin: Har gjort en del opptak med fsrecorder for å få alle i formasjon, endte tilslutt på fire fly i formasjon som kommer på slutten. Begynner med to fly Vi øker til tre Det begynner å bli mørkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Øker til fire fly i formasjon og endret sesong for å gjøre det lysere Fugleflokk på finale RWY 07 Det var alle bildene, håper dere liker dem :grin: Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Fine bilder Mats, ser ut til at du er glad i F-16 (noe du ikke er alene om), jeg syns det er kjempeflott å se bilder av ordentlige fly her inne og ikke bare luftbusser Har du prøvd Falcon 4 BMS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Stiller meg bak den Mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Tusen takk begge to! Jeg har Falcon 4 Allied Force, men det ender stort sett med at jeg ikke skjønner noe av våpen systemene og blir skutt ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.