Carl Nelson Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Synes det er kjipt å henge ut folk med så tydelig ADHD online :grin: *LER RÅTT* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Nå...det var ikke meningen å henge ut noen....Synes bare snutten var morsom jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Han der har vel ikke forsøkt å søke seg inn på en eller annen flyskole vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Han der har vel ikke forsøkt å søke seg inn på en eller annen flyskole vel? Hahaha! :grin: "Mine damer og herrer, dette er fra cockpit. ****** ******* *** ***** ***** **** **** ***** ********** ****** ****** **** ******! Takk for at du valgte å fly med oss, jeg ønsker dere en ****** god tur. *****, Takk." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Fy faen jeg ler enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Hahahahah!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei Er der rart han blir gærn??? Her kommer du inn, og setter deg ned for og spille litt, og så kneler J**** skapen.. Men de fleste tar det muligens med litt mer stoisk ro en som så... Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kan iallefall innrømme at etter at FSX kom innabords med diverse add-ons, så har iallefall komplett.no ikke gått konkurs etter min viten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hehehehe, var jo faktisk hysterisk morsom denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Så denne for to tre år siden, da påsto de han prøvde og spille COD 2, så det er tydelig noe muffins med bakgrunnshistorikken her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Finn, nå må du ikke ødelegge en god historie med fakta da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er fler av angry german kid, den er opprinlig fra når han ska spille unreal tournement Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 den er opprinlig fra når han ska spille counter strike Sikker på det? Er det ikke unreal tournement da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skreiv feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ikke akuratt det opprinlie klippe men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.