Per-kristian Jensen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 For noen dager siden var jeg ute å fløy NATO patrulje med AWACSen, hvor jeg blant annet gjorde et par touch and goes på Sola. Her er et par bilder fra den ene touch and goen jeg gjorde On final Masse røyk ja! Oi, her var det fugler jo! Touchdown Og oppe igjen Bare en kort liten bildeserie fra meg, mer kommer etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Den fløy faktisk over huset mitt for ca 2 uker siden Den er ofte på Sola å trener litt landing og takeoff. Flotte schreenshots forresten. Hvor får jeg tak i det flyet der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Den får du fra Captain Sim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hjertelig takk Per- Kristian! Da er det inn å kjøpe den nuh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.