Jan Henrik Dahl Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hei igjen folkens Legger ut noen screens av en liten Nostalgi flight jeg utførte tidligere idag etter jeg fikk tak i en Braathens paint til 737-700 NGX. Ved Gate 34 ENVA Taxi til Runway 09 Lining up Airborne Svinger over Oslo sentrum mot runway 01L Final Touchdown Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Ved Gate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Stendal Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hei på deg de var veldig fine bilder __________________ en norsk pilot i svrige beechcraft c90b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Fin stemning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Takker for kommentarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvor finner kan jeg finne denne painten? Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Takker for kommentaren Mats Jeg fikk link til painten via en PM på AVSIM forumet etter at jeg postet en forespørsel i livery tråden i NGX support forumet. Download linken er her: http://www.mediafire.com/?ju2rk31isbjwmwf Jim Hodkinson heter han som lagde denne painten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.