Gunnar Seljeseth Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Da skal jeg igjen være ATC i Norge, og "karriæren" sparkes i gang førstkommende Torsdag (10/11), fra kl. 20:30 til 22:00 lokal tid på ENOS_CTR. Velkommen skal dere være... (og dersom jeg får karakter "godkjent" kan det selvsagt tenkes at ENOS får forlenget åpningstid... :whistle: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Minner om denne, som jo er i kveld... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ettersom denne "opppfriskningen" også er fornyet OTS må Gunnar dekke ENGM twr og app sine områder i tillegg. Kom å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Pokker, helt glemt av denne! Er på vei til London nå desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Godkjent. Blir sittende litt til, men antakelig ikke veldig lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dette gikk jo bra Gunnar, takker for no speed restriction, da jeg var bra trøtt i tryne :-)) SAS317 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.