harry årrestad Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det lovlig å ha fly radio hjemme hos seg selv? har tenkt å kjøpe Uniden BearCat jeg har sbsolutt ikke peiling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Min går kontinuerlig og jeg har ikke hatt besøk av 112 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Anbefaler deg en tur til forumet hos Scannernytt.net De kan svare på ALT du måtte lure på, og mere til,Harry Selv har jeg Uniden BearCat 3500 XLT. Det er topp of the line når det gjelder håndholdte radioscannere. Anbefaler den sterkt. Kan bruke både ladbare og vanlige batterier,noe som gir den stor fleksibilitet (Noe antakeligvis de aller fleste scannere kan i dag pga ny batteri-teknologi),men denne har det som en bryter i batteri-holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.