Jan Henrik Dahl Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei folkens Endelig har PMDG sluppet den berømte SP1 og med den kom også deres etterlengtede 600-700 pakke, og tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av første flighten med 737-700 i SAS sine farger Her er iallefall noen bilder fra turen Ved Gate 26 Etter Pushback, som dere ser er det en utolmodig Fokker 50 pilot som venter på å komme seg av gårde (Savner litt disse Fokker 50'ene i real life) Takser til Rwy 17 Passenger View Takeoff Que Airborne Gear up Svinger mot Gardermoen Begynte å bli ganske mørkt da jeg ankom Gardermoen og derfor ble det ikke tatt så mange screens etter landing og ingen som egentlig er verdt å vise fram. Kan ikke si annet enn at dette er et helt fantastisk produkt. Jeg må iallefall øve litt på landingene, for dette flyet hadde ikke så mye ground effect som jeg trodde. Ble ei ganske hard landing for å si det mildt, som følge av en litt for sen flare :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Utrolig pene bilder! Blir glad hver gang jeg ser slikt! ;D Kan jeg spørre hvilket Ai-addon du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Takker for kommentaren AI addon er freeware fra World of AI, funker meget bra for mitt bruk iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Meget flotte bilder ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 har ikke ord..... Ekstremt fine bilder maxed out graphics?;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Andre Nicolaisen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Vakkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Utrolig skarpe bilder! Bilde nmr 2 og wing view fra takeoff var uten tvil i min mening de beste bildene fra denne serien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Takker så meget for tilbakemeldingene folkens Simon: Har nok ikke alt på max, da hadde det nok blitt et skikkelig slideshow Mine settings er: Level of detail radius er på medium Mesh resolution 5m Water Effects low 2x Aurogen Density Very dense AI 70% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.