Andrew Thomsen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Rart med det, hvordan litt landclass får et område til å blomstre, selv uten oppskrytte tilleggsprogrammer. Her er lagt til endel skog, samt hele dalen. Mellom ENCN og ENLI. Noen som kjenner seg igjen? Når sola står rett, blir det og et fint spill mellom lys og skygge, selv uten Shade ditt og datt. Har kommet frem til det er en god ide å flytte litt på sola (tid på dagen), før man tar bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Dette lignet veldig på Lyngdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Takk, Anders. Ja, hjembygda Lyngdal. Mellom ENCN og ENLI. Det er grovt arbeid du ser, som vil bli bedre med tiden. Jeg tok meg to timer en kveld, og heiv inn landclass, og ble litt forbløffet over resultatet...så dette lille sceneryet skal jeg jobbe litt mer med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Utrolig bra! Er det ikke Rosfjord Strandhotell nede til høyre der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Fjordhotellet kommer på plass...den dagen jeg er edru nok til å huske hvor og når jeg sist forlot det, og ørene er inntakte etter kveldens errm...musikk :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei Andrew. Dette ser veldig bra ut. Cheers Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Yndlingsgeskjeft dette, og et fint (og sårt tiltrengt) avbrekk fra alt det andre. Regner med å laste opp litt "Agderclass" på vårparten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Spangereid :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Sunde Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Knall bra jobbet:-) Stå på gleder meg til Agder kjem ut:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Det kommer sammen med ny NSX II beta. Der vil du og finne Lista aluminiumsverk, forbedret Farsund, Korshavn, Lindesnes, og litt mer snacks i Kristiansand. Pluss alle sandstrender mellom KRS og Lista. Lyngdal igjen, ikke mye igjen nå, bortsett fra Skomrak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Litt mer Agderclass. Det er lagt til masse 3d objekter, landclass, havner, strender, industri. Veier og tunneler er også up to date. Hans Ramberg har ikke bare en finger med i spillet, snarere hele neven :smile: Lista. Vestbygda er med, inkludert 3D moloer. Farsund & aluminiumsverket. Framvaren (holder på å bli til ferskvann, terskelfjord, forskningsobjekt). "Kjøpesenteret" Lyngdal :whistle: Mandal. Skal flikkes litt mer på. Kristiansand (uferdig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre Gjerholm Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Herre min hatt! Dette er bare så utrolig bra. Jeg er nå sørlending, så dette varmer skikkelig. Godt jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. november 2011 Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2011 Ser meget bra ut Andrew :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 WooW. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.