Gå til innhold

Bonanza og litt fjellklatring


Anbefalte innlegg

Relativt ny Carenado på tur i USA.

Denne fuglen har byttet ut noen av de gamle kulene som flyter i syltevann med noe litt mer moderne.

Bildene tatt rundt KBVS, Skagit. Laget av FTX, og er som vanlig av veldig høy standard. En litt større plass enn enkelte av de andre i området. Stor nok til at jeg kan fly B-17 også herfra.

 

Turning final

a36-1.jpg

 

Cleared to land

a36-2.jpg

 

Nesten nede. Kun en enkel hale på denne Bonanzaen (A36)

a36-3.jpg

 

Flyet holder også samme høye standard som Carenado er kjent for. Eneste som mangler er Accusim, noe som er grunnen til at A2A-flyene får mest oppmerksomhet, selvom omgivelsene ikke alltid passer flytypene.

 

Til slutt et par bilder av NGX på tur i Canada hvis jeg ikke tar helt feil.

 

alaska1.jpg

 

Landing mellom fjellene på en liten flystripe som var lang nok til å ta imot en tom 737.

redterrain.jpg

 

Trenger ikke alltid velge det minste flyet når man skal ut i villmarken. I mitt tilfelle tok jeg det flyet jeg ville fly, fløy i en tilfeldig retning, og når jeg var lei fant jeg en plass i nærheten jeg kunne lande på. Kanskje ikke helt etter boken, men veldig gøy å fly lavt mellom fjellene i en maskin av den størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene bilder! :)

 

Trenger ikke alltid velge det minste flyet når man skal ut i villmarken. I mitt tilfelle tok jeg det flyet jeg ville fly, fløy i en tilfeldig retning, og når jeg var lei fant jeg en plass i nærheten jeg kunne lande på. Kanskje ikke helt etter boken, men veldig gøy å fly lavt mellom fjellene i en maskin av den størrelsen.
facebook_like_knapp.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...