Christian Berg Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei, syntes den recorderen i fsx er elendig. Noen her som har prøvd FS Recorder og har noe og si angående denne? Anbefales den? Og virker feks spoilere og slike ting som ikke virker i replay med fsx recorderen? Litt skeptisk da den er gratis, men denne er kansje bra og burde prøves? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Setsaas Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kan absolutt anbefale den! Spoilers, flaps osv blir med ja, du bestemmer selv i settings hvor mange parametre den skal recorde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Mye bedre en default ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Berg Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 flott, får kansje prøve ut denne da, for den i fsx er jo helt på trynet Er der andre som anbefales, payware kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Bandicam Det har eg brukt i mine YouTube videoer. Du finner de på min Channel: Beninho96 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Berg Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 takk for tips, skal se på kanalen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvorfor så skeptisk til noe som er gratis? Liker du det ikke er det jo bare å slette det igjen no harm done.. Ellers syns jeg fs recorder er en av de bedre add onene til fs, bare synd at den ikke fungerer med helikoptere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Berg Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 helt sant det du sier fredrik, det kan selvfølgelig være kjempebra for det, og det er den jo når jeg snakker med folk, så går for den christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.