Gå til innhold

Nye screenshots fra Flight


Gunnar Fidjeland

Anbefalte innlegg

Du tror vel ikke veslemjuk lager en ny flysim som krever PC som kun de mest ekstreme nerdene er i besitellse av? hehe.

Desuten er det fullstendig vranglære dette att FSX ikke fungerer på normale PC. Det er alle de titalls, om ikke hundretalls addons fra kretti og pletti som kneler prosesor. minne og skjermkort, altså Ikke selve FSX. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror vel ikke veslemjuk lager en ny flysim som krever PC som kun de mest ekstreme nerdene er i besitellse av? hehe.

Desuten er det fullstendig vranglære dette att FSX ikke fungerer på normale PC. Det er alle de titalls, om ikke hundretalls addons fra kretti og pletti som kneler prosesor. minne og skjermkort, altså Ikke selve FSX.

 

Med dagens maskinvare er jeg enig i dette. Men om man ser på den gjenomsnittlige PCn når FSX ble lansert var situasjonen noe annen en idag. Idag er det ingen problem og få en meget bra FSX pc til under 10k om man er villig til og ofre luxus som SSD og legger seg på budsjettdeler som Intel CoreI5 2500K og gForce GTX 560TI kort osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Nå er det jo alternative grafikkmotorer som er litt mere moderne og ikke minst skrevet mere optimalisert.....jeg tror ikke dere skal ta fremm grav øllet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tror ikke jeg heller, tror nok det var en grunn til at de la ned aces og startet på nytt. Bort med det gamle og inn med nytt. Det ser nå slik ut utifra bildene ihvertfall.

 

Nei jeg ser ingen grunn til å henge med gjeipen nå som

en hel haug med nye simulatorer (3 stk :grin: ) slippes. Som perler (eller glassperler?) på ei snor iløpet av de nærmeste månedene. :D

 

Her blir det sikkert masse å bli skuffet og forbannet over, det er jeg rimelig sikker på. Alle 'nye' versjoner ([size:8pt]inkl. fs9 i sin tid)[/size] har tendensen til å frembringe hele spekteret av menneskelige følelser.....men jeg vil nok reserverer meg fram jeg faktisk vet hva jeg skal klage på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...