Sigurd Hølleland Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tok dette klippet på onsdag fra vollen. [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kul video. Det var vel like før go-around. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kul video, med god kvalitet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd Hølleland Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Takk for fine tilbakemeldinger! Bare å besøke channelen min for flere videoer http://www.youtube.com/user/siggdude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fin filmsnutt der! Men syns du ikke "Crazy landing" er å dra det litt langt? Har sikkert kilt litt i magen for noen, kanskje var det bitte litt ukoordinert "decrab", eller rett og slett bare vindkast, jeg vet ikke, men syns ikke det så ut som galskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Å kalle dette crazy er sterkt overdrevet og det var neppe like før go-around. Ellers var jo kvaliteten på selve videoen fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Dette var jo ei fin og kontrolert landing.Litt vind takler vi alle..Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fin video! Syntes egentlig landingen så normal ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Om dere legger merke til vindpølsa, så har dem en sidevindskomponent å forholde seg til, og da er det mye verre å holde flyet stødig på vei ned. Jeg har tilbrakt noen hundre timer rundt OSL de siste 4 årene, og 9 av 10 lander faktisk med det ene hovedhjulsettet før det andre. Så jeg vil kalle dette en helt normal sidevindslanding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Riktig sidevindsteknikk er å lande på det ene hovedhjulsettet, så det neste og tilslutt nesehjulet. Hvilket hjul man lander først på avhenger av hvilken side vinden kommer fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.