Christian Zhang Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei igjen! Søndag 9. Oktober Kl.1800-2000 lokaltid på ENVA_TWR, da blir det muligens den siste treningen min før utsjekk! Håper på masse trafikk! Og er det noen som kan ta ENVA_APP denne gangen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bodø South hvis ingen lokale ATCer vil ta den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Trasig tidspunkt Midt i legginga av sjefsrampen dette jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Edit: Kan ikke garantere Bodø, da det er mulig jeg må bort i morgen. Hvis noen andre vil ta den så værsågod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Vært bra med ENBD_S_CTR på ja Noen som kan være på ENVA_APP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Må nok desverre melde avbud på Bodø Sør i dag. Får middags gjester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 jaja.. ENVA_TWR is Online Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hadde det ikke vert for at jeg fløy til Tromsø skulle jeg kommet innom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.