Audun Sjøen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei Må vel innrømme at det ikke har blitt så mye bruk av alle de andre flyene mine etter at NGX'en kom ut I tillegg har jeg vært så heldig at jeg har sluppet unna alle små problemene som andre har opplevd. I tillegg så flyter det utrolig bra, selv med lav fps. Alt i alt et utrolig bra produkt igjen fra gutta i PMDG Men men, nok om det, her er litt bilder, ikke gjort noe med disse, kun lasta opp på Picasa. Taxer inn til gate på Gardermoen Søndag kveld, dårlig sikt og regn gjorde landingen litt utfordrende, men gøyal. Short final ENGM Har funnet LOC RW01L Turner inn på ILS'en Her er vi på vei opp til cruise fra ENGM til ENHD, lurer på om ikke dette enten var tidligere på søndaen eller på lørdagen Dette husker jeg ikke hvor er tatt, men liker hvordan panelene til PMDG fanger lyset i FSX veldig bra. Fant noen ASE/Fsuipc innstillinger i en post på PMDG forumet jeg testa, og dette er resultatet, skikkelig overcast, og generellt veldig bra vær formidling. Itillegg ser dere litt hva Shade gjør med skygger i CP i tillegg til terrenget. Samme som over Også fått meg noen turer i Sør-Amerika, spennende flyplasser og mye fjell Som sagt mye fjell, og Shade gjør en kjempejobb Siste bildet denne gangen, dette bildet viser hva Shade gjør hos meg, mye mer og mer dynamiske skygger i CP, samt at den skyggelegger skyene slik at de blir mye mer levende. Takk for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Pene bilder Audun! Men savner flere bilder fra andre vinkler enn bare cockpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Synes cockpit-bilder ER den peneste vinkelen på NGXen,jeg da... Flotte bilder som vises her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Takker for svar Jeg kan for såvidt si meg enig i at bilder fra andre steder enn Cockpit hadde vært greit, men ikke så mange sånne på harddisken min Og så er jo cockpiten til PMDG utrolig bra også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.