Paul-André Tilrem Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Våre glade gutter fra 338 på Ørlandet sender sine hilsener med en måne fra 33.000 fot Større bilde: http://img515.imageshack.us/img515/4291/mne1.jpg Aerosoft F-16 Måne fra Avsim Shade Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dæven steike... Når ungene var hjemsendt, da returnerte inspirasjonen, ser jeg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det var et stilig bilde du. Jeg forventer nesten at Batman skal sprette frem fra kulissene her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Takker. Ingen batman her dessverre :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei Ajaj.. Strøkent bilde.. Det var faktisk VELDIG pent bilde Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 3. oktober 2011 Premium Medlem Del Skrevet 3. oktober 2011 Nå ble jeg skikkelig forbannet, jeg er ikke i NÆRHETEN av noe sånt :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det var virkelig vakkert! Som alle andre på FS.no har jeg "Shade", men er det ikke det ene så er det det andre... Jeg vil ha ny måne!!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er dette forresten photoshop magic? Jeg kan ikke huske å ha sett månen i fsx slik før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Er dette forresten photoshop magic? Jeg kan ikke huske å ha sett månen i fsx slik før HD Moon Texture v3.0 på Avsim. Ingen photoshopmagic nei Andreas. Bare søk på Moon, under Flight Simulator X - Miscellaneous Files Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kult Paul-Andre! Den skal jeg laste ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Flott bilde! Minner litt om en scene fra E.T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Haha, det tenkte jeg ikke på :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Stilig bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.