Per-kristian Jensen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Heisann! Da er det klart for min refreshment trening slik at jeg kan bli Visiting Controller i Norge, dette skal da skje på Stavanger Radar (ENSV_CTR) fra 1900 til 2100 lokal tid. Store og små, fixed wing og kremvispere, IFR eller VFR, alle sammen er velkommen! Dato er Mandag 3 Oktober Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Dato? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Ah, visste jeg glemte noe! Mandag 3 Oktober Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Første dag på jobben. Skal se om jeg rekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.