Gå til innhold

FS-treff i Bodø?


Ernst K.Furuhatt

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

fstreff.jpg

 

20.november er det åpen dag på Flymusèet (Norsk Luftfartssenter) i Bodø, og i den anledning er det kommet forespørsel om FS-miljøet ønsker å profilere sin virksomhet denne dagen!!

Henvendelsen er kommet til undertegnede, og jeg har lovet å lufte idèen i forumet. Vi blir tilbudt eget rom for å samles / rigge utstyr, og eneste kravet er at vi demonstrerer hobbyen for besøkende.

 

Jeg synes tilbudet er morsomt, og det gir oss anledning til både å møtes og rekruttere flere til vår hobby. Det er ingen betingelse at man bor i Bodø-området, men datoen er satt og treffet begrenser seg til tidsrommet mellom kl 1100 og 1700 denne søndagen.

 

Noen som blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen mulighet for å få et helgetreff når vi først er i gang? Virket litt stress å komme med maskin for å bare være der i 6 timer.

 

 

Men er åpen for ideen. Må vurdere om jeg tar med maskinen.

 

 

Edit: Om jeg ikke tar med simPCen er det mulig jeg får kapret et laptop i huset her og vise ATC delen av VATSIM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Bra folkens, da ser det ut som vi har litt variasjon å tilby, og jeg kan gi positiv tilbakemelding. Mer info kommer seinere.

 

Er det ingen mulighet for å få et helgetreff når vi først er i gang? Virket litt stress å komme med maskin for å bare være der i 6 timer.

 

 

Kanskje, skal høre om vi kan få rigge fredag eller lørdag, så kan det jo bli noen timer ekstra, men museet er ikke åpent utover kveldene, så vi kan uansett ikke ha døgnet rundt-treff :grin:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Da har Bodøs FS-miljø sagt et rungende nei til å demonstrere sine ferdigheter på "Åpen Dag" på Flymuseet. Med EN sikker påmelding var det ingen grunn for Flymuseet å ta med dette tilbudet i programmet sitt.

 

fstref.jpg

 

..... heldigvis har vi heidundrende aktivitet online på MP-serveren i SIM-NOR :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Godt dere moroer dere, og klistrer det opp i trynet på oss som er under atten..

 

Det er ingen aldersgrense for å fly på serveren, det er bare å henvende seg over TeamSpeak og spør om å få delta. At SIM-NOR har satt en aldersgrense på forumet, har sammenheng med erfaringene fra dette forumet, uten at jeg behøver utdype DET noe nærmere.

 

Med normal høflighet og et blikk mot reglene for å delta, er alle med entusiastisk flyinteresse velkommen til å fly i en hyggelig og passelig uhøytidelig fellesskap.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...