Gå til innhold

Pilot utdannelse


Christian Berg

Anbefalte innlegg

Man lever bare en gang!

Selvfølgelig kan det går rett i vasken, men da har man i alle fall prøvd! Bedre det enn å gå flere år etterpå og undres på "tenk om jeg hadde fulgt drømmen min den gangen...?"

 

Og så må man selvfølgelig bruke huet angående pengene, men det finnes jo flere måter å gjøre det på. Jeg kjenner flere som hadde 1 mill i studielån og ikke fikk jobb som pilot. Vedkommende fikk lærerjobb og underviste i matematikk mens han bodde og levde billig og mokka ned på studielånet. I dag flyr en av dem for Widerøe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så når ikke en gjør noen av de to tingene, da er det vel tilnærmet umulig, og en formue kastet bort på utdannelsen.

Nå finnes det jo en viss forskjell på å få jobb med en gang og ikke få jobb i det hele tatt... Jeg ser ikke bort fra at dem "uten de rette forbindelser" må belage seg på å vente noe lenger.

Siterer Egon Olsen: Ingenting er bortkastet!

Tror ikke alle som sitter bak spakene i verdens flyselskap hadde kontakter på innsiden, men de har jo likevel kommet seg dit :)

Mulig jeg er litt overivrig og dumdristig, det er jo ikke til å stikke under en stol at en million kroner er svimlende mye penger kun for en utdannelse (dersom det klarer seg med 1 mill da)

Poenget mitt er bare så enkelt som at man alltid, alltid skal følge drømmene sine. Som en kjenning av meg sier: Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...