Andreas Stangenes Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (jaja så helt nytt er det ikke siden jeg postet dette for lenge siden, men jeg humrer fortsatt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Dette er vel ikke helt etter boka :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg skjønner ikke hva du mener Paul-Andre..? Dette er helt vanlig, helt udramatisk, og noe pilotene øver på hele tiden.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Andre som har litt "uortodokse" bilder å komme med? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.