Henrik Bergman Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Så mye dumt det har vært på dette forumet i det siste, gjør at jeg nå straks sletter kontoen min. Jeg vil selvfølgelig fortsette å fly og dukker nok opp en og annen gang på Teamspeak for de av dere som er der.. så flyving blir det. legger ved et lite avskjedsbilde Hadebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Isteden for å ta halen mellom og løpe, kan du fortelle hva som er problemet så vi kan få rettet opp i det Henrik? Fint bilde forresten. Hold på å glemme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvorfor må dere utbasunere, skrike, rope ut at dere "slutter? Slutt da!! Basta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Flott bilde! Hva skjer med at alle bare forlater forumet i stor fart? Syntes det der er teit! Hva enn problemet er, så får man løse det da! Om det er brukere, eller folk lenger opp i systemet som må ta seg i nakken. Noe galt er det, og skal jeg si min mening er det en blanding. Men om alle fortsetter sånn her, så har vi jo snart ikke noe mere forum folk gidder besøke.. Men jeg skal ikke starte en stor diskusjon i bildetråden din, Henrik. Det skal du slippe! :grin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 "Alle" slutter slett ikke. Det er en håndfull brukere som vil si i fra at de slutter, og jeg er nesten fristet til å si: Can I have your stuff? Verden kommer til å stå både til påske og jul. Kom og fly, og proceed as filed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 huff da.. blir nødt til å krype til korset her gitt.. hvordan sletter man egentlig brukern sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Sender pm til Dag. Pent bilde forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvorfor må dere utbasunere, skrike, rope ut at dere "slutter? Slutt da!! Basta. Det er vel det at man anser seg som en såpass stor gave til vårt lille samfunn at det blir nødvendig med en formell oppsigelse. Så får vi andre mer ordiære brukere bare ha det så godt, og se hvor gøy det blir... Jeg syns heller bare du skal ta en pause Henrik, i all stillhet. Da slipper man og forholde seg til forumet på selvbestemt tid, og man slipper også å dumme seg ut med selvhøytidelig kunngjøringer man ikke står for, om man mot all formodning plutselig ombestemmer seg en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ja, bare slutt Verden for min del, går veldig fint videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det har vært mye drama og offentlig sutring her på forumet. For min del ser jeg ikke på det som negativt at endel av disse nå ser ut til å melde seg ut. Nå blir det kanskje mer rom for diskusjoner som setter sak i fokus. Ikke person. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 haha.. synts det er litt artig at man nå nesten får kjeft for å si at jeg slutter.. .. seriøst folkens.. skjerp dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Er ny i dette forumet, har ikke satt meg inn i de beryktede inleggene som det snakkes om. Jeg er hovedsaklig med i utenlandske forum der takhøyden og forståelsen av det skrevne ord er høy. Dette er fordi multinasjonale forum har en språkbarriere og folk må ta det skrevne på en snill måte. Det som skrives ser veldig stygt ut hvis alt blir tatt bokstavelig og vinklet feil av leseren . Moderatorene i disse forumene er populære selv om de antagelig ville regnes her for nazimoderatorer. Det er bannlyst og komentere, fronte, eller på noen måte med vilje prakke trosretning, politikk, være uhøflig, spamme, besvare en tråd spydig ironisk sarkastisk. Ja i det hele tatt spre misnøye ville være og be om bann . Er man ikke fornøyd med ting må man prøve og endre dette ikke piske opp stemningen. Det er slike ting PM er for. De siste dagers hendelser sier meg noe om en lang historie med for lite innblanding av moderator, og ikke motsatt. Når det skrives mest om inntriger enn hva det egentlig handler om. Det og forlate et comunety når det butter imot er ikke spesielt voksent. Men hva vet jeg, det kan være grunner jeg ikke kjenner til. Men igjen så ligner det på at moderator har vært for lite aktiv og ikke for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvis du føler at du må kunngjøre at du forlater forumet offentlig, så prøv heller med denne(hyggelige)tilnærmingen her: "Da jeg desverre er nødt til å forlate dere sier jeg takk for følget og lykke til videre." Sure oppgulp tar du privat med hver enkelt det her gjelder. Da skal du kjapt se at alt blir mye hyggeligere. Man får gjerne svar i den tone man selv legger opp til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Innlegg fjernet da det var et unødvendig person angrep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du har jo ikke sluttet. Du er her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Da tror jeg at vi setter strek for denne tråden. Vi har fått med oss at du slutter. Ønskes det en diskusjon om dette så lager du en ny tråd der den hører hjemme og ikke i screenshot forumet Ønsker du at kontoen din skal bli stengt er det bare å sende en melding til Dag, Agnor eller meg så fikse vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg