Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 11. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 11. september 2011 Hei, slenger ut et par screenshots fra kveldens MP-tur... takk for turen alle sammen! --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kom inn et stykke på ruta, men hadde en fin tur. Fred kommer inn, uten landingslys Endestasjon på Revelstoke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 PEEEENT! Bruker alle shade? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 11. september 2011 Og her er mine bilder SLIDESHOW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tror nok shade var innvolvert i de fleste bildene her ja. Etter min mening en " must have" software til FSX. Utvikleren har sagt at han kommer med flere presets og også en "burn-in" funksjon i neste versjon. På bloggen hans kan du laste ned denne "burn-in" fixen. Det er ikke ofte jeg sier dette men denne softwaren faller i kategorien: løp og kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kan man da bruke shade uten ENB? Eller bør man "merge" litt her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvilken preset bruker du dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvor er denne bugfixen Fred, det eneste jeg fant var FS9_Shade_Presets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 12. september 2011 her kanskje ? http://www.shadeforfsx.blogspot.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Fant den, måtte ha oversett den i farta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kan dere slutte å legge ut slike bilder!!! Jeg har maskinen pakket ned, og kan ikke være med før uti November..Jeg syntes alle skal ta hensyn til dette, og ikke legge ut slike fantastisk bilder, som en reminder hva jeg går glipp av!!!!! ..takk for at det klør i fingrene...!! ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Bare hyggelig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ett par shots fra denne kanten også Ut fra Kelowna En liten pust i bakken På finale Revelstoke Parkert etter en tur på Revelstoke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Flotte bilder Fred!..kjenner jeg er helt syk av og kaste meg med igjen. Nå har jeg vært "maskin-løs" i snart 5 mnd...og det tærer hard på tålmodigheten kjenner jeg..Er jo så mye som må skaffes..NGX, og alt fra Orbx, og andre småsaker..mye jobb og gjøre når jeg får kommet meg igang. Men fantastisk å se at engasjementet rund MP fremdeles brenner, og ettersom Orbx fortsetter og lage fantastiske ting...så smiler jeg hele veien til November. Da er jeg vel tilbake tenker jeg. (Må bare pusse opp litt først) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 13. september 2011 Jasså, du fikk lov til å stille med skikkelig redskap :cool: .... Tøffe bilder alle sammen, i kjent søndagsstil :grin: . Selv har jeg vært på reise ei stund, men håper å kunne delta litt mer aktivt framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.