Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 10. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 10. september 2011 Et par screenshots med Shader installert. Gir bedre og variert lys/skygge både i cockpit og på bakken. ---------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nice! Er dette det samme som HDR/enbseries eller noe helt annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 10. september 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. september 2011 Produktinformasjon finner du her. Det bygger vel på samme prinsippene som med enb-fil, bare at denne er litt mer avansert og mange flere effekter. --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 nice, kjøpt, betalt, lastet ned og installert.. Meget fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nei, det er feil. Dette er ikke som ENB, det denne gjør, er å endre på de interne lys/skygge settings inne i fsx og er ikke en "post-prosessing app" som ENB-series er. Så i praksis, så har du ingen ekstra funksjoner som surrer i bakgrunn og stjeler resursser. Det eneste man gjør, er å endre på den innebyggde lyssettingen i fsx.....sånn kort fortalt :whistle: Det skal vel nevnes, at det var den korte versjonen, det finnes et hav av customiseringsmuligheter mtp lyssettingene, er ikke bare lys/skygge (les: sort/hvitt) man kan endre, men også farger, gjennom hele dagen og uka. Nå begynner det å bli komplisert skjønner du, for nå skjønner jeg ikke lengere hva jeg forstår :grin: Men heldigvis er det endel presets som man enkelt og greit kan bytte mellom hvis man ikke har sååå lyst på å knote med innstillinger, samt at flere presets er på vei. Jeg synes det var verdt alle penga, er meget fornøyd med denne lille saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Om jeg har misforstått dette rett, så gir vel ikke denne shaderen noen HDR-effekt Da kan man jo eventuelt deaktivere all fargekorrigering i ENB og kun kjøre på bloom for å få den effekten om man ønsker. Jeg hørte også rykter om at det fulgte med en konfigurasjonsfil til ENB, eller det er tilgjengelig på nettsiden til shaderen som hadde anbefalte innstillinger for å kunne bruke de sammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det er riktig, og ja, jeg tror det skulle gå greit å kjøre med kun bloom. Ser ikke noe poeng i å bruke resursser på å "gjøre noe" som allerede er blitt tatt hånd om av shader'n ENB profilen til utvikler følger med installasjonen, den ligger i hovedmappen til fsx\\Shade\\Goodies mappen. Her er ett ueditert bilde (uten ENB men med Shade (Blue Daze) tatt en høstdag i varangerfjorden. Legg merke til skyggene på flyet, under canard'n og undersiden....nydelig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.