Sivert Indergaard Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 En update er mulig for Vatspy (Kom ut 18 aug.) Ikke drep meg om denne har vært oppe før.. Da kan vi "endelig" se ENOR http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?f=72&t=58223 Installasjon; Last ned update, Start-kjør- %appdata%/vat-spy , skriv over filene. FINISHED: Boundaries/Labels: Fixed ZMA, ZMA Oceanic, ZHU Oceanic, and Nassau FIR Fix the Oceanic Sectors of ZNY (Gave northern portion of San Juan's airspace to ZNY, as per current/new boundaries, combined Manta/Joboc into ZNY Oceanic) Fixed New York Center's Boundaries Added the [fictional] African FSSs Combined Gander and Moncton Centers and added a sector division line between the two FIRs Combined Gander and Shanwick Oceanic to display full control when one is offline Updated Dnipropetrovsk FIR Label Updated Eurocontrol Sectors Added Baltic Control Updated LDZO Added ENOR (master Norway Control) Merged EDLL and EDFF into EDGG Langen FIR Updated Greenland/BICC/Iceland Situation and boundaries Edit: Takk til Magnus Gustafsson på VACCSCA forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Endelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Merkelig at denne tråden kom dagen etter jeg laga noe lignende i Vatsca forumet :grin: Flott Sivert! Takk! Og takk til Magnus Gustafsson fra Vatsca forumet, som jeg tror du har tatt svaret fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ja endelig ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 sorry for mega necrobump, jeg driver og installerer vatsim atc stasjet mitt i en virtuell maskin så jeg har tilgang til det fra linux. Det meste har blitt lagt inn, jeg mangler stort sett bare vatspy updaten. De linkene som var i den topicen på vatsim forumet er desverre ikke lenger gyldig. Er det noen som har denne fila liggende eller vet om en link som funker? -Wim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har den liggendes på harddisken. Send meg mailen din på PM så skal eg få sendt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 V1.2 ligger her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.