Paulo Fernandes Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Et av Vatsims største event er snart tilbake med årets eastbound-versjon av "Cross the Pond". Datoen er satt til lørdag 29. oktober. Om det høres fristende å fly under krevende omgivelser, hvor du og 500 andre piloter skal krysse atlantern med full ATC-dekning, da er dette eventet for deg Og nei, du trenger ikke å sitte i cockpit under hele eventet. Du kan benytte deg av SELCAL, som gjør at ATC kaller deg opp med en kraftig lyd når de trenger at du kontakter de. Avgangsflyplasser denne gangen er: Newark (KEWR) Boston (KBOS) Washington Dulles (KIAD) Detroit (KDTW) Cincinnati (KCVG) Ankomstflyplasser denne gangen er: London Gatwick (EGKK) Frankfurt (EDDF) Zurich (LSZH) Dublin (EIDW) Jeg har vært med på eventet to ganger, og begge gangene har vært en suksess! Nyhetssiden for eventet. (her vil det også komme link til bookingside etter hvert). Min bildeserie fra vårens Cross the Pond: Cross the Pond westbound Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 http://ctp.vatsim-uk.org/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hmmm. ATC eller fly, ATC eller fly... Vanskelig å bestemme seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Kanskje vi kunen skrevet bookingene våres her også ? Blir nok med her ja ! Skal prøve og få booket med BOS-LGW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Faen.. Glemte helt å booke.. Nå er alt det gode borte. Darn it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jo takk du, jeg merka det. Jeg havnet på Detroit-Frankfurt jeg, 4 dager etter booking åpna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg rakk heller ikke booke :cry: Får bare fly fordet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Callsign: UAL0979 Departing: Newark Liberty International Airport [KEWR] Time (TOT): 1238z Arriving: Zurich Airport [LSZH] Flight Level: 360 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.