SB Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei og hå! Da er jeg visstnok klar til utsjekk, og inviterer til den på fredag kl. 21 Satser på at det går bra, og håper det kommer rikelig med fly See yah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Forståelig at det ble kort treningsperiode. I dag hadde du stålkontroll! Fin håndtering av voicecom failure og kommunikasjonen med bruk av IDENT. Da ble jeg mektig imponert Lykke til på Fredag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Takk, Christer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bra jobba! Hørte ikke winds en eneste gang! :grin: Greit om du gir instruksjoner for hva man skal gjøre etter touch'n go mens man ligger på finalen, ikke akkurat når man har lift off. Akkurat der er det en del å gjøre for oss piloter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Takk. Det skal Huskes til neste gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tidsramme, booking og en liten post andre steder enn kun her ville kanskje gjort susen her! Men ratinga fikser du vel uansett for atc-kvaliteten burde det ikke stå på. Men en MA burde være hausa opp mer utad i vatsca osv og ihvertfall bookes Good luck! og der kom bookinga! nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Ja, du sa noe der, ja. Beklager litt korttenkthet fra min side Håper uansett noen tar seg tid å komme idag EDIT: Antar jeg blir på til ca. 22:30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 meninga med MA er jo å kunne håndtere rikelig med trafikk da må en gjøre det en kan for å få den trafikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Eksaminator sliter med nettet. Ny kommer snart... EDIT: Da er vi på for 10 min. siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Den var bestått, gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 gratulerer !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Fikk dessverre ikke anledning til å fly idag. Gratulerer med utsjekken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Takk, takk, takk, takk folkens Takk for både under- og overliggende ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gratulerer så mye! Beklager at jeg kom sent, men måtte få med meg Idol ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Haha. Null problem, Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gratulerer Snorre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Gratulerer! Selv om det ikke kom veldig mye trafikk, så viser du at du har stålkontroll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Grattis! Var nok ingen tvil om resultatet kom til å bli etter hva jeg hører Godt å se at folk blir sjekka ut, vi trenger flere aktive ATC. og vi trenger å få dratt flere flinke folk opp på C1 nivå også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Tusen takk dere C1 ja... Det hadde jo vært.. interessant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.