Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2011 Tim Conrad ga nylig ut en modell av Fairchild PT-19 ( Flightsim.com ), og ikke lenge etter kom repaint av den fra Little Norway. Modellen er av vanlig Conrad-kvalitet og er morsom å fly. Bare MÅTTE ha den i hangaren :grin: . Prisen er også Conrad-kvalitet, ....... gratis :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Flotte bilete Ernst...men ser du var litt uheldig med redigeringa på bilete tre til og med sju. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kjærlighet ved første blikk. Pent. Nu må du snart lægg hauet på huggstabben Ernst, link til nedlasting savnes.(sier Paul-A.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. september 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2011 Nu må du snart lægg hauet på huggstabben Ernst, link til nedlasting savnes Høgg i vei, jeg sporet opp flyet i "uthuset", hvor jeg fikk link til Flightsim.com. Det er ei stund siden, men det er bare å søke PT-19 eller Tim Conrad, så dukker den helt sikkert opp. Painten fikk jeg hos Fred, men den skal også være i samme biblioteket. Hvis dette blir for avansert ( :whistle: ), må du se til å pelle deg online på TeamSpeak, så skal det ordnes :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.