Sandro Stanojevic Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://www.side3.no/article3220209.ece :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Husker jeg så det der på TV2 nyhetene for 13 år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Fy faen at det går an :grin: Men det virker som et ganske bra gjennomført opplegg, selv om etikken i det hele kanskje ikke er helt på plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Litt seint ute :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Min feil, skulle sitt bedre etter!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvid Naess Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei. Ikke spesiellt bra opplegg i det hele tatt, fyren hadde lang erfarenhet av å hoppe, hadde med seg sin egen "Rigg" og var klar for å ta in flyet IMC for så å forlate flyet på rett kurs for å forvirre eventuelle forfølgere, med andre ord var han 100% klar for å offre ett viktig fly for ett relativt lite ideelt miljø. Hadde det "bare" handlet om å "låne" dette flyet skulle jeg bedømt det litt mildere, men bare litt. Videre så syns jeg det er topp å løfte opp "gamle" tråder, la ikke skrivelysten dø for att man er redd for å få kjeft for att temaet muligens har vært oppe tidliger. /Arvid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Gammal tråd? Den er ikkje ei veke gamal ein gang :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.