Hans Øyvind Lunde Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Satt og så på siste episode i "Stormenes tid" fra 1200-tallets England påTV2 igårkveld. Etter siste scene zoomes det inn på klokketårnet i katedralen Kingsbridge mens rulleteksten begynner å gå. Plutselig kommer en Boing 737 flygende forbi i lav høyde. hahaha, utrolg morsomt! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Den siste scenen skal vise Katedralen i nåtiden, så det var nok helt riktig og med vilje at man ser den 737en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Haha! må innrømme at jeg bare så slutten :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hei Fadern, glemmer alltid hvilken kanal den serien gikk på.. Noe som er ***** kjedelig, da jeg har lest både Sverdet, og Katedralen som jo Stormens tid er basert på. Veldig fin bok av Ken Follet.. Helt anderledes en det han vanlighvis har drevet med av bøker... De to bøkene har jeg både grått og ledd over... Og lest fra perm til perm mer enn en gang.. Men tilbake til poenget.. Var dårlig med 737 på 1200 tallet ja;) Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Litt sånn som denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.