Steve Strøm Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har vært borte lenge fra forumet lenge nå grunnet flytting...kommer online så snart jeg kan! Min PC står godt nedpakket!!(dessverre) Men kommer sterkt tilbake når jeg har tak over hodet! Så jeg surfer bare rundt på en Ipad i disse dager. Men kom over denne! Den var spennende! Jeg har ikke sett den her på forumet tror jeg (har egentlig ikke lettet etter den heller) http://snabbisen.blogspot.com/2011/08/360-graders-vy-over-discoverys-cockpit.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Tøfft! Noe for seg selv det der! /T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Imens du venter på tak over hodet så kan jo Breitling's app; "RenoAirRaces" være noe for deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Takk for den, gikk rett inn på Favoritter den der! Velkommen tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.