John-Steinar Berntsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 hvor kan jeg finne informasjon om tidligere flyreiser. for eksempel fra sin til ams i juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 En god side er denne fra Libhomeradar. Merk av i ruten Search contacts older than 30 days, og skriv inn flightnummer, i ditt eksempeltilfelle kan det være Singapore Airlines rute SIA323, og Sim-salabim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 desverre så fløy jeg med KLm. men finner det ikke. de krever også min elektroniske billett. hvordan kan jeg finne den d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Westlund Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Du kan prøve http://flightaware.com/live/ der vises en kort historie over diverse flight'er....hvis du vil gå lenger tilbake må du betale et gebyr (vet ikke hvor mye). Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 KLM har vel ikke så mange daglige flighter mellom Amsterdam og Singapore/retur; prøv flightnummer KLM837 på Libhomeradar . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 fant flight men ikke fra den datoen jeg skulle ha og ikke fra Singapore til Amsterdam men takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Dette vil jeg ikke slippe; flightnummeret andre veien er KLM838 (prøv!), og KLM har - etter det jeg ser - fløyet på alle dager så nær som på lørdager. Alle turer med Boeing 777. Mystisk at du ikke finner reisen din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 hei takk for hjelpen. dette er nok det rette flyet ser det ut til, men får ikke opp datoen. husker jeg fløy fra WSSS rundt midnatt lokal tid der nede den 12 juni i år og landet tidlig på morgenen i Amsterdam. Men finner ikke nok informasjon til å få opptjene bonuspoengene mine hos flyingblue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Kan det at du ikke finner riktig dato ha noe med tidssoner å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Det kan det. Er jo 8 timer i forskjell mellom amsterdam og singapore så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.