Gå til innhold

Diverse ting selges/gis bort (pc-utstyr, FS9, mm)


Marius Dahl

Anbefalte innlegg

Oppdaterte pc-en for ikke lenge siden, og har en del utstyr som jeg ønsker å se om jeg får solgt, evt. gitt bort.

 

Følgende utstyr ble byttet ut under oppgraderingen. Dette er selvsagt komponenter som begynner å få noen år bak seg, men funker bra i FS2004, og helt greit i FSX. Legger også med FS2004 og en joystick, Er vanskelig å beregne en pris for dette, men setter kr 1 500 foreløpig. Prisen kan selvsagt diskuteres.

 

MSI P965 Neo

Intel Core2Duo E6600 2,4 Ghz

XFX Nvidia 8800GTS

3GB RAM (PC6400 DDR2 800Mhz)

FS2004

Joystick (Microsfot Sidewinder Precission Pro)

 

Ellers har jeg også diverse utstyr liggende etter tidligere oppgraderinger. Jeg klar over at mye av dette er så og si verdiløst i dag, men om det er noen som har noe interesse av noe av dette tenkte jeg det var bedre å gi det bort enn å kaste det.

 

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB

Kit w/two matched Value Select 512MB

 

AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939,

512KB, BOXED m/vifte

 

MSI K8N NEO2-FX,nForce3 250Gb,Socket-939

Raid,ATX,SATA,GbLAN,Lyd,AGP8X -Demo1

 

ATI Radeon 9700Pro AIW

 

CD-brenner 48x16x48

 

WD harddisk 80 GB 7200rpm

 

Diverse vifter

 

 

Om noen skulle være interessert, send meg en PM eller svar i denne posten. Alt kan bringes kostnadsfritt i Trondheims-område. Ellers vil frakt/embalasje komme i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at den som gis bort er jo perfekt til mye rart. Man kan bruke den til mye rart i FS, men også mediaserver og mye rart. :) Hadde en maskin som ikke var så ulik den der med 3-4TB diskplass med Windows Home Server på, og det funket svært bra. Sentralisert lagring av media og sentralisert backup-løsning til alle datamaskinene som er i huset, inklusiv speiling av ting i serveren. :) God backup løsning som skal kunne stå i mot det meste som forårsaker datatap, utenom brann og slikt da. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...