A L Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Lenge siden sist. Her kommer mine første NGX bilder. Tatt fra en tur mellom Værnes og Sola. Enoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Meget nydelig Alexander! Hvilket scenery er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Takk Dette er Stavanger X av Jo Erlend Sund som enda er under utvikling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fine bilder. Synd du ikke kom deg videre i går mens jeg satt i tårnet på Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Snikreklame for Stavanger X? Me likes... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 WOOOOOW Når er release på denne da Lund? BTW: flyr du uten autogen? Så ikke mye til trær i området her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 NGX'en er fantastisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Fine bilder. Synd du ikke kom deg videre i går mens jeg satt i tårnet på Værnes. Ja, jeg beklager at jeg bare forsvant. Hadde et lite opprør med FSX. Ellers takk for kommentarer. Når er release på denne da Lund? BTW: flyr du uten autogen? Så ikke mye til trær i området her. Det er enda ikke satt noen realease dato for dette flotte prosjektet. Men gled dere!!! Ja flyr uten autogen for og spare FPS. Har et nytt nokså bra oppsett, men en CPU som enda ikke er klokket og ligger på 3.3Ghz. Det betyr at ting kan gå tråkit når jeg fyrer igang all programvaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Heftige bilder Gleder meg sykt til Stavanger X nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.