Andreas Stangenes Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei igjen alle sammen. Hjertelig velkommen til min neste trening på Oslo Approach førstkommende søndag kl 18-20.30z. Nå får vi se om det blir min siste trening Gi meg gjerne litt trøkk! Mvh Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kommer ved scopet eller med et fly vil jeg tro, lykke til! dagens tips, bruk speed mer for å kontrollere distanser du skal ikke heller la ENOS være tilgjengelig da Even? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ja bruk tipset til Anders. Var lite speed og mere headings sist. Point Merge er laget for restrictions Ellers tar jeg også et comeback på tårn. ENGM_TWR under treningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kommer med WIF149 fra Sogndal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg må vel ta turen opp med Austrian da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Kommer ved scopet eller med et fly vil jeg tro, lykke til! dagens tips, bruk speed mer for å kontrollere distanser du skal ikke heller la ENOS være tilgjengelig da Even? Lurte litt på å ta ENOS egentlig, kanskje vi kan splitte den i flere kontrollere? Eller hadde du tenkt til å sitte ENOR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Syns det var litt rart du booket om dere fikk for mye trafikk sist, men om du vil beholde ENOS så kan det nok hende jeg hopper på ENOR ja. Slenger isåfall ut en booking i morra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Joa.. men litt trafikk må vi jo ha Sist hadde vi jo vroute annonseringen som jeg regner med trakk en god del av trafikken. Men hovedgrunnen til at jeg booket ENOS nå var at jeg skulle ha noe å bedrive tiden med mens Andreas satt APP. Får også litt mer innblikk i hva som skjer når jeg kan koordinere og samarbeide med Andreas som ENOS selv. Men om det blir mye trafikk i kveld også, er jeg mer enn gjerne med på å splitte ENOS så vi kan fordele litt arbeidsmengde - hvis jeg skal følge med på Andreas samtidig tenkte jeg på. Hvis noen er interessert da, hvis ikke går det vel sikkert greit uten split også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kommer en tur på slutten av treningen om jeg rekker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Treningen er utsatt noe. Usikkert hvor lenge, men Even mener han er tilbake til kl 21. Så da starter vi et sted mellom kl 20 og 21. Hold øye med oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 må få takke folket. første gang ifr med bemanning på evigheter (snakker år). en vennlig og proff tone som gjorde alt mindre skummelt tror jeg kom meg avgårde uten at noen rev av seg håret NAX238 takker så meget, blir mere online på denne kroppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Det var hyggelig å ha deg på frekvensen. Velkommen igjen neste gang Og ellers takk til alle som kom og fløy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.