Gå til innhold

F-14 VF-143 Pukin` Dogs Part 2


Anbefalte innlegg

Vi nærmet oss MYBG Great Harbour Cay, og der hadde jeg noen venner som satt på stranden ved stripa og ventet på ett lite show, dette viste selvfølgelig ikke han med det snåle navnet noen om i baksetet.

He he. Ok son. Var deretter beskjeden fra cocpit. Now we gonna have som real music. Og dermed ble denne satt på øra.

AC/DC – That's the way I wanna Rock'n'

 

2011-8-11_17-16-59-870.jpg

 

Her drar vi 7G rett til værs mens AC/DC jobber som rakkeren med å overdøve hylene fra baksetet.

 

2011-8-11_17-19-33-354.jpg

 

Full Throttle vertical mens hylene blir bare høyere og høyere. Vel jeg har ikke tenkt å stoppe nå..

 

2011-8-11_17-20-27-991.jpg

 

Vi turner ned igjen mens jeg nyter havutsikten. Av en eller annen grunn tror jeg ikke gubben i baksetet i det hele tatt ser ut akkurat nå.

 

2011-8-11_17-22-32-928.jpg

 

Jeg går for en ny overflyging av Great Harbour Cay mens det gurgler mistenkelig bak meg? Hmm..?

 

2011-8-11_17-23-45-540.jpg

 

Idet vi går vertical igjen hører jeg den åpenbare lyden av frokost som forlater kroppen bak meg..

 

2011-8-11_17-27-18-453.jpg

 

Da er det ikke annet å gjøre enn å sette nesa mot MYNN Nassau Intl og slakke tempoet mens vi folder ut vingene pga lavere speed.

 

2011-8-11_17-30-56-779.jpg

 

Rapper`n i baksetet trener magemusklene ned i papirposen mens vi er på final, jeg trur neppe han fikk med seg utsikten ut fra flyet gitt.

 

2011-8-11_17-32-1-454.jpg

 

Baulinga fra baksete overdøver faktisk motorene rett før tuch, Du slette tid…

 

2011-8-11_17-36-13-559.jpg

 

Her teller erfaring, og det siste jeg tar av meg før jeg rusler ut av cockpit er selvfølgelig maska. Guttungen fikk neppe den entrè han ønsket da han kom på lealøuse kne ned trappa med en pose frokost i neva`n. Men slik er det når du betaler deg inn på en tur med:

 

VFA_143_Heratige_Shirt.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Veldig bra, igjen Øyvind !! Fantastisk fin story og tilsvarende fine bilder, men enda mer fantastisk fraværende reaksjon i forumet?!?! Start en tråd med ordinære, gjentatte screenshots av en Bowling737, og folk reagerer som om de aldri har sett noe lignende før (..... har sett minst 7547899354 screenshots av dette standardflyet, og alle ser helt like ut :tired: , unntatt en og annen paint :o ..... ?? . Jadda jadda, jeg har ikke noe i mot 737 (..... og kommer kanskje rekende med en selv :blush: ), men er det virkelig så skuffende lav interesse for alt annet som flyr, her i forumet??

 

Skal mere enn en loop til for å få meg til å velte ut frokosten

 

..... he he, når spiser DU frokost :grin: ??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...