andreas nærbø Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det var det Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nydelig, trenger ikke noe hjelp du ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Pene bilder, men de knappene såg ikke ut som de eg har i NGX`en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 MCP-en mener du? Kan velge mellom Collins og Honeywell hvis du ser gjennom PMDG-menyen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Aabø Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fine bilder Men er det bare meg eller er tallene på MCP-en din annerledes? Jeg ser at du har Collins MCP-en, samme som meg, men tallene mine ser annerledes ut enn dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Han lider av samme problem som meg, HDG- og CRS-displays på Collins viser bare to tall i stedet for tre. Bytter man til Honeywell funker det 100%, så det er det jeg gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Collins funker 110% hos meg Samme gjelder Honeywell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Aabø Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Collins virker perfekt hos meg også. Nydelig mcp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Tusen takk for kommentarer folkens Komme nok mer i løpet av kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Flotte bilder Andreas. Men hva har skjedd på Gatwick? Har det vært terror-alarm, nærmest spøkelsesaktig der når den er så tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 9. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 9. august 2011 Han lider av samme problem som meg, HDG- og CRS-displays på Collins viser bare to tall i stedet for tre. Bytter man til Honeywell funker det 100%, så det er det jeg gjør. Det der vil jeg tippe er et font (skrifttype) problem. Fonten som vises i MCP-diplayene har feil utseende og feil størrelse. Årsaken KAN være at nødvendig font ikke har blitt installert på PC. Vil anta an setupfilen til PMDG skulle ha lagt inn nødvendig fonter. Et spørsmål da kan være brukerrettigheter. Har du administrator-rettigheter på din maskin? Jeg ville forsøkt en reinstall for å løse problemet, og da ved å høyreklikke setupfilen og velge "kjør som administrator". Men ellers, fine bilder da --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvor finner man painten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Enten har han mekka painten sjøl eller så finner du jo alle paintene til NGX'en her da: http://www.precisionmanuals.com/pages/downloads/liveries.html PS. Det ligger en Norwegian paint der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.