Gjest Ådne Skaar Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Holder på med en tur fra Varna (Bulgaria) til Oslo Gardermoen med en Airbus A330-343X fra Thomas Cook Airlines Scandinavia. Jeg er foreløpig ikke ferdig med flighten så bildene får komme i et par-tre omganger. Dette er første gang jeg redigerer bilder fra FSX så de er nok ikke helt topp. Her er vi over Bukarest ett sted Hele nydeligheten Forsettelse følger etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 ingen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er ikke helt fortrolig med hvordan man legger inn bilder ennå. Men har lagt de opp på Photobucket først? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 God stemning, er selv på vei fra Bourgas til Ålesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Forsetter med noen ekstra bilder Landinga kommer seinere, da jeg ikke er ferdig flighten enda. Cockpiten til Thomas Ruth Wingflex (rett over Warsaw Chopin Airport) Min favoritt hittil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.