Anders Løberg Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Så var vi her, første NGX flight, ENGM-ENVA. Blir å gjøre deliveryflight imorgen, gadd ikke å fly i 6 timer klokka 5 om natta.... Bildene taler vell for seg selv: ps: FSX ser mye bedre ut etter noen tweakingtips fra mr. Benjamin! Taxer til 19L Pax view Liner opp på 19L Akkurat tatt av fra 19L [/url] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 5. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2011 Fine bilder :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fine og stemningsfulle bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Wålberg Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flotte bilder! Hva er specs og hva slags addon har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 i7-2600k clocka opp til 4,4 H50 vannkjøler P67 Sabertooth GTX 580 8GB ram 750w power supply Addons: REX 2.0 Overdrive Active Sky X UTX Det er vell alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 FSX ser mye bedre ut etter noen tweakingtips fra mr. Benjamin! lyst til å dele med oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Har ikke disse i hodet akkurat nå, kan høre med Benny neste gang jeg snakker med han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har akkurat kommet til min far no og det dokumentet med Tweakene mine ligger på skrivebordet mitt på hovedpcen min som er hjemme Ska skrive det når eg kommer hjem igjen i denne posten Herlige bilder, Anders! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Kan se om jeg finner noen av de Du kan jo prøve Bojotes Tweaking: http://www.venetubo.com/fsx.html Fikk improvment på sikkert 15 frames! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Wålberg Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Den er allerede testet og fungerer bra.. hvis dere derimot har flere lure triks så del de gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Lurt å sette ned settings litt Og jeg har erfart at UNLIMITED FPS er best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.