Gå til innhold

To stygge "brødre"..?


Anbefalte innlegg

Var på en liten dansketur her i begynnelsen av uka, og rett etter vi startet seilasen hjem fikk jeg øye på dette grusomme synet..

 

P1000184jpgresiced.jpg

 

I allfredens verden tenkte jeg,, det går da sandelig ikke an å lage så stygge båter og faktisk sjøsette dem og la dem gå i offentlig farevann.

Men jo mere jeg kikka på denne balja så slo det meg at det er jammen visse likheter med denne maskina.

 

B377_7.jpg

 

Helt klare likhetstrekk og familie båndene er der det er jeg helt sikker på. :grin:

 

Det burde være helt klare regler på hva man utsetter øynene til offentligheten med spør du meg.

Jeg skal aldri kalle Skibladner stygg igjen etter dette.

Det får være det positive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

:grin: ho hooo, du Øyvind du Øyvind, du har nå blikket for morsomme sammenligninger :grin: !!

 

Mmmh! Ser ut som flydesigneren har fått seg ny jobb

 

...... he he, det er tydelig at han ble tvunget over på design av båter, da vi ikke har sett så stygge fly siden Stratocruiser`n ble gjemt unna på museum :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...