Gå til innhold

Lista airshow


Frode Sveinungsen

Anbefalte innlegg

Jaja, da var Lista Airshow over. Jeg fløy ned dit med mikrofly i morges, og hadde en spennende innflyging i 400ft på finalen.

Havtåka lå der den:D

 

Airshowet synes jeg var litt tamt desverre, spesielt sett i forhold til prisen. Det var display med F-16, Vampirene, Harvard, Dakota, Kjellerflya, og diverse småting.

Herkules og Orion uteble, ikke noe helikopter, Russian Warbirds of Norway var ikkke der.. Og de flya som er litt interessante å se på står langt vekk fra der publikum kan gå. Litt greiere når man kan ta på flya og se litt detaljer utvendig og innvendig.

 

Pilotene som fløy displaya var vel det som redda hele dagen, for de er flinke!

 

Neste nå er vel Flydagen på Geiteryggen, med gratis inngang, akkurat de samme flya, bare enda fler..

 

Stearman, Antonov 2, Seaking, ATR-42, Alouette III, Modellfly, Seilfly, Fallskjerm osv osv osv:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde endret reiseplanene for å få med Lista Airshow forrige uke. Synd det ble flyttet til denne helgen, men sikkert smart med tanke på været. :grin: Heldigvis fikk jeg med noen av flyene i hangaren. Jeg hadde håpet på å se Russian Warbirds (selvom det var før tiden) synd de ikke kom i det hele tatt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...