Olaf Ghanizadeh Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Er noedt til aa selge monsteret da jeg tvinges inn i en liten hybel fra hoesten. Kan overleveres i Oslo fra 3/8. Pris 600,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Bilder hadde jo vært flott. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Sjekk her: http://www.corsair.com/cases/obsidian-series/obsidian-series-700d.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dette kabinettet kan jeg varmt anbefale. Har det selv og er kjempefornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ble bekymra for Olaf nå. Ikke fordi han må selge Toweret sitt, men fordi han flytta inn i hybel som ikke hadde plass til det,,,,da sitter jeg igjen med en følelse av att den hybeln mæ værra væææældig liten,,,,, :blush: Synd å måtte selge slike saker Olaf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ser fin ut. Hadde dt ikke vært fordi jeg er lite keen på å ta ut alt fra kabinettet her å sette inn der ville jeg nok ha lagt inn bud på den. Billig var den også! Rart hvis du ikke får solgt det innen uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Ja, det er synd at det må selges gitt. Men det blir mye å dra på til Tromsø. Dessuten har jeg heller ikke behov for et så stort kabinett. Kan evt. byttes i et Fractal Design Define R3 i god stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Hvis det er noen som har lyst på det så selger jeg det for 300,- om du kan hente det her i Sundvollen før søndag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kjøper det gjerne om du kan vente til FLG siden jeg mest sannsynlig ikke skal til Oslo før det... Jeg har mulighet til å reise til Lillestrøm imorgen, men jeg vet ikke hvor langt det er fra der du bor, Olaf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.