Laurenz Edelman Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei, Jeg samler på ting og tang fra Braathens og er i grunn interessert i alt. Våttservietter, dokumenter, reklameeffekter osv. Om noen har noe de vil bli kvitt så kan du sende mail til laurenz.edelman(a)jernbane.net Hilsen, Laurenz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har noen kaffekopper og glass hjemme i Trondheim, men usikker på om jeg vil kvitte meg med det! Send meg en mail på post (a) aageberg.com dersom du er interessert i bilder. EDIT: Har også en "safety onboard"-folder fra B737-400 også en plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laurenz Edelman Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Hei, Jeg har sendt deg en mail. Jeg forstår godt om du ikke vil kvitte deg med slikt. Mange minner i sånt. Jeg har en del kopper og glass fra før, som jeg har kjøpt av en som har jobbet i BU-catering. Men kanskje du har noe jeg ikke har. Hilsen, Laurenz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Godt å se det iokke bare er meg som har små sære samlemani. Sjøl har jeg en etterhvert imponerende samling ølbriketter fra hele verda, samt en samling til jeg kansje ikke burde fortelle da mange sikkert vil riste på huet, men skit au. Jack Daniels flasker og alt anna mips, dingser og dangser fra JD. Men Braathens trur jeg ikke jeg har hatt noe av i det hele tatt. Har ei SAS slipsnål, det er det eneste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 JD, verdt å samle på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laurenz Edelman Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Sæææært??? :whistle: Jeg samler ikke på ølbriketter (langt særere en JD foresten) men har noen brikker liggende på bordet fra Leffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 I know Jack Daniels its the real thing, for real men. Those who are polite to not hunk the horn for an old lady with purple hair in a to big Cadillac parking over 3 parking lots, but guts to tell the 6 feet 2 and 270 pound chef you`r not happy with the meal by not tipping. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 JD er da ikke sært. Samler på Bacardi ting jeg. Insiden min samler på Mojito, og Cuba Libre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Har noen Braathens bagasjeetiketter liggende, sånne som man skriver navn på og henger i bagen, du kunne sikkert fått den dersom du er interessert Send meg en PM dersom du er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laurenz Edelman Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Interessert ja og PM er sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har kun servise fra Lufthansa og SAS desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laurenz Edelman Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 hehe, har noe derfra å men fokuset ligger på Braathens :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laurenz Edelman Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Jaja, denne er så utrolig at jeg nesten må dele det her. Gjennom et søk på Google fant jeg en gammal annonse for et puslespill. Jeg tar kontakt og han ber om et bud. Jeg har tidligere sett de blir solgt for 50-100 kroner så jeg byr 100. Så får jeg en litt småsur melding tilbake om at skambud ikke vil bli besvart flere ganger. Litt paff så beklager jeg at det ble oppfattet slik og lurer på om han ikke kan nevne en pris. Svaret ble kort og kontant at en samler vil gi 3500,- Skal man le eller gråte? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kr: 3.500.- for et Braathens puslespill? Milde moses, nå står ikke verden til påske.. Tror jommen jeg har eldre puslespill fra både SAS og Braathens S.A.F.E, visse ikke at dette var en såpass "gullgruve" ja.. he he. Jeg får uansett grave litt i en av samlingsposene, og scanne inn litt her og der - masse gammelt SAS og Braathens S.A.F.E (samt Scanair, og Premiair) materiell (klistremerker, menyer, reklame, osv.) med mer; og lage et "mimre" innlegg her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.