Andrew Thomsen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Har endelig laget en egen, crashfree gmax jagerflyshelter. Denne kommer med i final upload av AoN til filbiblioteket, sammen med Moldefix og litt bedre landclass Vardø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vakkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Yess! Flott Andrew, dette kom på et perfekt tidspunkt. Andøya og Ørlandet kan du få laget de og? Og evt plassere en hangar på Bannak for Sea Kingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg fryser antall flyplasser fremover. Litt fordi jeg vil jobbe litt mer med eksisterende, og med noen få gmax modeller, og fordi jeg vil se hva Flight kan gjøre. Vil ikke gjøre for mye arbeid, til ingen nytte. Og det er visse flyplasser, som ikke står høytt på min ønskeliste, og det er den som gjelder :grin:. Dessuten har jeg ingen interesse av å lage alt selv, andre får og ta et tak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Og evt plassere en hangar på Bannak for Sea Kingen? Sea King hangaren er jo allerede inkludert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 OK, da vet jeg det (ikke mye info jeg sitter på, som du skjønner) :grin: . Er det forresten noen som har et bra bilder av fronten på en MIL shelter? Jeg har *veldig* lite lyst til å bygge den manuelt, har "lånt" en textur foreløpig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 19. juli 2011 Sjekk PM . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Jepp :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Nå er jeg fornøyd med detaljer/texturer. Takk til Terje Brun for dørtextur :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.