Gå til innhold

Dyktig landing av luftambulansen


Jens Leo Iversen

Anbefalte innlegg

Veldig bra stykke arbeid!

 

Slitsomt i lengden når "lekfolk" begynner å kritisere håndtverk... men sånn er det bare når det er om å gjøre å lage historier ut av mest mulig.

 

"BRA JOBBET!!" er min kommentar til dem! Godt å vite at de vil gjøre det de kan for å hjelpe folk, og det burde vi alle være takknemlige for!

 

 

Hilsen T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne artikler er i grunn ganske irriterende syns jeg.

 

Aller mest irriterende er det selvfølgelig med opphausing av hvor ekstremt farlig og dramatisk en eller annen hendelse var, om pilotene virkelig visste hva de gjorde, osv, osv, sånn som denne artikkelen. Men som en konsekvens av denne media-galskapen finner jeg det til tider faktisk også ganske irriterende å lese svarene fra en eller annen presse-talsperson, som strør om seg med politisk korrekte fraser, og må ta i noe voldsomt for å prøve å sette skapet tilbake der det hører hjemme, eller i alle fall i den retningen.

 

 

Akkurat i denne saken syns jeg bare det er betryggende å se de dyktige ambulanse-pilotene i aksjon, og har klokketro på deres dømmekraft. Er mer glad for å vite at det er mulig å få hjelp selv på vanskelige steder, enn jeg frykter å få en rotor fra dem i hodet hjemme i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...