Jens Leo Iversen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Her ser det trangt ut! http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Landet-mellom-husveggene-2536976.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 "respekt" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Good, men landing blandt hus og boliger er mer 'dagligdags' enn dette: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Syns uansett at det er betryggende å få vite at de kun ansetter de aller mest erfarne flygerne, og at Norsk Luftambulanse forventer at flygerne har absolutt kontroll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Veldig bra stykke arbeid! Slitsomt i lengden når "lekfolk" begynner å kritisere håndtverk... men sånn er det bare når det er om å gjøre å lage historier ut av mest mulig. "BRA JOBBET!!" er min kommentar til dem! Godt å vite at de vil gjøre det de kan for å hjelpe folk, og det burde vi alle være takknemlige for! Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Sånne artikler er i grunn ganske irriterende syns jeg. Aller mest irriterende er det selvfølgelig med opphausing av hvor ekstremt farlig og dramatisk en eller annen hendelse var, om pilotene virkelig visste hva de gjorde, osv, osv, sånn som denne artikkelen. Men som en konsekvens av denne media-galskapen finner jeg det til tider faktisk også ganske irriterende å lese svarene fra en eller annen presse-talsperson, som strør om seg med politisk korrekte fraser, og må ta i noe voldsomt for å prøve å sette skapet tilbake der det hører hjemme, eller i alle fall i den retningen. Akkurat i denne saken syns jeg bare det er betryggende å se de dyktige ambulanse-pilotene i aksjon, og har klokketro på deres dømmekraft. Er mer glad for å vite at det er mulig å få hjelp selv på vanskelige steder, enn jeg frykter å få en rotor fra dem i hodet hjemme i stua. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_Nikolaisen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Flygesjefen var også flink som snakket med piloten etter å ha sett bildene, før han uttalte seg til avisa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.