Gå til innhold

Narvik igjen (opplastet)


Anbefalte innlegg

Selve Narvik by har jeg ikke gjort noe med. Det får kansje komme senere, som en evt. oppdatering av Norway Scenic landclass. Men jeg har lagt en fregatt til kai inne i havna. En som ligner godt på Fritjof Nansen klassen (egentlig en US Arleigh Burke Class). Lå der selv lang tilbake, med KNM "Bergen". Og hadde noen fine kvelder på "Malmen" diskotek :grin:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Ramberg og jeg lastet opp for god stund siden, men Dag fikk problemer med serveren. Flightsim.no kan ikke noe før om cirka en uke. Og i likhet med dere, vil jeg ikke vente.

 

4Shared og "virusproblemer" viser seg å være stort sett hysteri, javagreier som blir oppfattet som virus, etc. AoN er allerede ute på 4Shared for testing (med passord). NSX II kommer dit snart. Jeg poster på nytt i Addons forumet; stay tuned :grin:

 

-Se Addons forumet, og last ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...