Gå til innhold

Mustang-krasj på Duxford


Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært involvert i en mid-air kollisjon med en Skyraider krasjet Mustang G-HAEC (også kjent som "Big Beautiful Doll") under dagens Flying Legends air show på Duxford i England. Mustangpiloten hoppet og skal være uskadd, mens Skyraideren klarte å lande med deler av den venstre vingen borte.

 

Noen bilder fra PorkScratching på UKAR av Skyraideren i det den kommer inn for landing.

 

IMG_5873.JPG

 

IMG_5877.JPG

 

Det ligger også noen bilder her som viser Mustangen i det piloten hopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dramatiske bilder det der og fantastisk at dette allikevel endte så godt som det tross alt gjorde. Kredits til dyktige mannskap og sterke maskiner! Ulykker med fatale utfall ifm. flyshow eller trening til slike- har det dessverre vært ganske så mange av ila. bare noen få år nå, så dette trengte jammen meg statistikken også.

 

Det er vel høyre vinge som har fått seg skikkelig med juling her Fredrik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg tror der var omkring 50.000-100.000 om lørdagen. Der var hvertfald mange flere end de shows jeg har været til tidligere.

 

Kendte ikke noget til de forbud nu nevner, men har en del bilder af et "fantastisk" godt placeret flag, som en eller anden havde sat ved sin stol. Mange havde telte eller plastikvegg med, som de så sad gjemt bagved. Fatksik synes jeg, at de tog alt for mye plass, som sagtens kunne være udnyttet mye bedre. Kanskje man næste år skulle starte selve airshowet tidligere end kl 14.

 

Bare se dette bilde med det flag som jeg stod lige bag ved:

IMG_8085.jpg

 

Sådan noget kunne man nemt forbyde. Det er jo bare til irritation for andre gester til showet.

 

(PS. Kommer med en "lidt" flere bilder fra min London-tur inden for et par dage. Skal lige igennem 2300 bilder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...