Gå til innhold

Nestenulykke over Zürich!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Rolig søndag ettermiddag på MP server'n. Første flight fra Düsseldorf til Zürich.

 

2011-7-10_19-25-22-838.jpg

 

Under decent til Zürich ble det noe dramatisk da alt av varsellamper i cockpit'n begynte å blinke og alarmer hyle. Kaptein Gjemble fra Air Berlin var på kollisjonskurs.... :grin:

 

2011-7-10_19-55-5-102.jpg

 

Det ble ganske tight en periode.

 

2011-7-10_19-55-22-570.jpg

 

Det ordnet seg etterhvert, og vi fikk god sepparasjon.

 

2011-7-10_20-2-24-529.jpg

 

Vi er i skrivende stund på vei videre til Zagreb. Kaptein Gjemble fikk sparket i Air Berlin etter denne hendelsen, og har nå fått seg ny jobb hos Austrian :grin:

 

---------

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en tragisk hendelse og mine forklaringer ble blankt avvist.

 

Jeg påstår fortsatt hardnakket at jeg ble utsatt for en "timewarp", noe uforklarlig for meg, men i det ene øyeblikket lå jeg 5-6 nautiske mil forran den innvolverte parten, kaptein Hansen.

 

I noen sekunder der det virket som om tiden står stille, så plutselig ser jeg kaptein Hansen fra Norwegian bare 0,4 nautiske forran meg, og ved rask reaksjon så unngår vi katastrofen. Det bremses ned til 200 knop og etterhvert klarer vi å skape nødvendig seperasjon for en trygg landing ved LSZH.

 

Jeg har fortsatt ingen forklaring på det overnevnte, men står ved min forklaring at jeg ble utsatt for en timewarp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...