Gå til innhold

Gratulerer med ny jobb, Dag!


AMO

Anbefalte innlegg

Dag Johnsen, et trofast medlem her inne, en meget stor hjelp for Nordic Simulator Center, en tilsynelatende svært stor ressurs for Continental Airlines og en generelt meget habil luftfartens mann får sine berømte 15 famous minutes i VG i dag!:

 

VG Nett: Norske Dag fikk toppjobb hos flygigant

 

Gratulerer Dag, morsomt å se litt av hva du holder på med der borte! :)

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle forumsvenner!

 

Tusen takk for dette, men dette er ikke en saa big deal som det hoeres ut som... :blush:

 

Jeg tar over den nye sammensatte United Airlines Systems Engineering og de slang paa en direktoer tittel da det blir en del jobbing framover... og dette er stort sett allt!

 

Det blir en del utfordringer med en stor gruppe, utvidet flaatepark med 700+ fly, nye flytyper og jeg har faatt masse hjemmearbeid aa studere A319/320 tekniske utfordringer. Regner med at det blir en del fransk vin framover... ;)

 

Det blir ogsaa Chicago paa oss en gang til neste aar og dette ser jeg fram til. Har bodd i Texas i vel 20 aar, men jeg trives ogsaa godt i midt-vesten.

 

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ikke vær beskjeden, Dag! ;)

 

For oss dødelige høres det jo meget bra ut, det er ikke hverdagskost for den vanlige nordmann dette! Godt jobbet er det iallefall. :) Du får nyte den franske vinen, jeg regner med det blir noen dråper Cabernet Sauvignon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...